Otse postimehest
Päevakajalised intervjuud saates
“OTSE POSTIMEHEST”
VAATA

Tallinna-Tartu maantee uue neljarealise teelõigu ehitus Ardust Võõbuni on jõudmas lõpufaasi. Kuni juuni keskpaigani toimub viimase asfaltkihi paigaldamine, 11 kilomeetri pikkuse Ardu-Võõbu lõigu avamine liiklusele on planeeritud käesoleva aasta augustisse

Asfalteerimistöid teostab Verston Ehitus OÜ, objekti peatöövõtja on AS GRK Infra ja Graniittirakennus Kallio Oy. Verstoni juhatuse esimehe Veiko Veskimäe sõnul kestab asfalteerimine veel kuni juuni keskpaigani. 

„Asfalteerimistöödega alustasime eelmise aasta hilissuvel ning kui talvine ilmastikust tingitud paus välja arvata, on need järjestikku kestnud kuni tänaseni. Kuna tegemist on Eesti mõistes väga mahuka teedeehitusobjektiga, oleme rajatava lõigu lähedale ajutiselt üles pannud ka Verstoni mobiilse asfalditehase, kus on toodetud kogu Ardu-Võõbu vahelise tee jaoks vajalik asfalt,“ lisas Veskimäe.

Ardu–Võõbu 11 kilomeetri pikkuse lõigu ehitus algas 2018. aasta jaanuaris ning kestab kokku 32 kuud. Ehitatav lõik on kogu ulatuses kavandatud uuele trassile, mis lühendab Ardu-Võõbu vahelise vahemaa läbimise teekonda umbes 1 kilomeetri võrra. Ehitustööde eesmärgiks on jätkata Tallinna-Tartu põhimaantee esimese klassi maanteeks ehitamist Tartu suunal ja seeläbi suurendada liiklusohutust ning vähendada liiklusõnnetuste arvu.

Asfalteerimistöid teostab Verston Ehitus OÜ, objekti peatöövõtja on AS GRK Infra ja Graniittirakennus Kallio Oy. Verstoni juhatuse esimehe Veiko Veskimäe sõnul kestab asfalteerimine veel kuni juuni keskpaigani.

Verston Ehitus OÜ on 2010. aastal Paides tegevust alustanud teedeehituse täisteenust pakkuv ettevõte, mis omab kaasaegset masinaparki ning mobiilset asfalditehast. Ligi saja töötajaga Verston Ehituse tuntuimad projektid on näiteks Tallinnas Reidi tee rajamine ja Maarjamäe kommunismiohvrite memoriaali taristu ehitamine. 

Loe ja lisa kommentaare