VAATA VIDEOT ⟩ STÜ paneb suurema rõhu kontaktivabale kauplemisele

Mehis Tulk
, toimetaja
Copy
KOGEMUS OLEMAS: Juba läinud reedel tuli Mustjala poe juhatajal Anne Vahteril täita päris kopsakas telefoni teel tehtud kaubatellimus.
KOGEMUS OLEMAS: Juba läinud reedel tuli Mustjala poe juhatajal Anne Vahteril täita päris kopsakas telefoni teel tehtud kaubatellimus. Foto: Maanus Masing / Saarte Hääl

Saaremaa tarbijate ühistu sulgeb tänasest külastajatele Kuressaare Kaubaaida, mis hakkab täitma ainult e-poe tellimusi ja korraldama kaupade komplekteerimist ning kojukannet.

“Me kaotame küll ehk senised kliendid, kes peaks nüüdsest minema Tooma või Rae poodi, kus ostjate arv on samuti vähenenud. Aga samas on ostlemine seeläbi rahulikum ja vähemate kontaktidega ning kokkuvõttes turvalisem, mis on ka meie eesmärk,” selgitas Saaremaa tarbijate ühistu juhatuse liige Kalle Koov.

Ta lisas, et need kliendid, kes kauba koju tellivad, soovivad aina rohkem kontaktivaba teenust – kes palub kauba jätta värava taha, kes ütleb, et see tuleb panna näiteks maja juures seisva auto pakiruumi.

Kuna e-poe tellimuste arv on kasvutrendis, siis tahab ühistu juba kolmapäevast laiendada komplekteerimis- ja kojukandeteenuse ka Muhusse Liiva poodi, mis hakkab teenindama ka Ida-Saaremaad. Vähehaaval peaks komplekteerimisteenus sel nädalal jõudma teistessegi maapoodidesse.

Kui eilsest kuni eriolukorra lõppemiseni suletud Hellamaa kauplus välja arvata, siis on kõik ühistu maapoed praegu klientide teenistuses, kuigi mõnevõrra lühendatud tööajaga. “Tuleb hinnata ka poemüüjate pingelist tööd, nemad on ju samamoodi eesliinil nagu haiglatöötajad,” märkis Koov. Ta lisas, et ostjad ootavad võimalikult kontaktivaba kauplusekülastust, poetöötajad omakorda mõistvat suhtumist ja seda, et kliendid kasutaks samuti isikukaitsevahendeid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles