PM Korsikal. Sekeldustesse sattunud Poom: juhtus kõik, mis juhtuda sai

Siim Kaasik, Bastia
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Korsika MM-rallil teevad selle hooaja teise stardi JWRC sõitjad. Oma elu esimesel asfaldirallil reedese võistluspäeva koos kaardilugeja Ken Järveojaga kuuendal kohal lõpetanud (kaotus liidrile 2.12,6 – toim) Roland Poomi tabasid laupäevasel võistluspäeval mitmed sekeldused. Küll oli probleem nirult koostatud legendiga ning lisaks purunes päeva teisel kiiruskatsel ka rehv.

«Esimene katse (laupäevane 7. kiiruskatse – toim) oli ka esimene, mida me kirjutasime nädala alguses. Legend sai tehtud selline vahepeal liiga optimistlik ning vahepeal liiga aeglane. Tegime seal spinni ka,» rääkis 22-aastane Poom lõunapausil, kes avaldas lootust, et päeva teine pool sujub paremini. 

«Teisel katsel (8. kiiruskatse – toim) läks rehv. Ma arvan, et juhtus kõik, mis juhtuda sai. Rohkem väga rehve lõhkuda ei tahaks, sest muidu homseks neid väga ei jäägi enam,» tunnistas Poom, kes hoiab JWRC klassis viiendat kohta, kaotades üldliidrile Tom Kristenssonile 6.07,5.

Seejuures avastas Poom vahetult enne kiiruskatsele startimist, et M-Spordi mehaanikud olid alla pannud vasakuks esimeseks rehviks pehme-, kuid ülejäänud kolm kõvaseguga rehvi. Üldplaanis on Poom aga oma karjääri esimese asfaldiralliga seni rahul. «Suures pildis ma olen rahul, sest eile oli väga hea päev ning arenesime iga katsega. Täna algas hommik väga keeruliselt, aga kokkuvõttes võib rahul olla, sest oleme saanud kõik katsed läbi sõita ning järgmiseks aastaks on kilomeetrid all olemas,» möönis ta.

Eile isegi poodiumikohaga flirtinud Poom tunnistas naljatledes, et võibolla ammutas edukast päevast isegi liiga palju enesekindlust. «Täna olid võibolla hommikuks natuke suured plaanid, aga kindlasti on hea näha, et asfaldil saame ka kiiresti sõita. Oleme esimest korda siin ning ma arvan, et iga asfaldiralliga läheb asi aina paremaks.»

Kui võrrelda kruusa- ja asfaldikattel sõitmist omavahel, siis ühte ta teisele otseselt ei eelista. «Kui ma lähen kruusa peale, siis meeldib kruus, aga praegu asfaldi peal on väga äge ja mõnus sõita tegelikult. Väga loogilin tundub kõik. Kartsin rohkem, kui tegelik olukord on,» tõdes Poom, kes kartis ralli eel kõige enam, et pidurid kuumenevad üle. Päeva teises pooles püüab ta head tunnet taastada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles