Prügiauto tagurdas Tallinnas otsa naisele, kes suri sündmuskohal (6)

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallinnas juhtus täna päeval raske liiklusõnnetus, milles hukkus 61-aastane naine.

Häirekeskus sai kell 13.05 teate liiklusõnnetusest Tallinnas Sõle tänaval maja number 75 juures õuealal.

Esialgsetel andmetel tagurdas prügiauto juht, 56-aastane mees, otsa õuealal liikunud 61-aastasele naisele. Jalakäija suri saadud vigastustesse sündmuskohal. Juht oli kaine ja omas juhtimisõigust.

Põhja prefektuuri operatiivjuhi Valter Pärna sõnul on tegu järjekordse traagilise liiklusõnnetusega, kus sõiduki juht ei veendunud enne manöövrit piisavalt selle ohutuses.

«Kahjuks ei ole see üksikjuhtum – kaheksast tänavu hukkunud jalakäijast kolm jäid just tagurdava sõiduki alla,» rääkis Pärn.

Juht peab alati veenduma, et tema manööver on turvaline. «Kõik sõidukijuhid peavad arvestama sellega, et igal ajahetkel ning eriti just õuealadel võib teele astuda mõni jalakäija, kes jääb auto erinevate nurkade varjus märkamatuks. Eriti tagurdades tuleb olla tähelepanelik, sest jalakäija ei pruugi aru saada juhi kavatsusest hakata tagurdama,» märkis Pärn.

Samas tõdeb Pärn, et isegi kui jalakäija liikleb õuealal, peab ta veenduma, et seal liiklevate sõidukite juhid on teda märganud. «Liiklus on ohutu, kui kõik liiklejad üksteisega arvestavad ning veenduvad, et nende kavatsustest on ka teised aru saanud. Suuremõõtmeliste sõidukite puhul, nagu seda on prügiautod, veoautod, bussid, traktorid jms, peab iga jalakäija arvestama, et juhi vaateväli võib olla oluliselt piiratud, eriti tagurdamisel,» lisas Pärn.

Juhtunu osas on alustatud kriminaalmenetlust, mida juhib Põhja ringkonnaprokuratuur ja viib läbi Põhja prefektuur.

Sel aastal on jalakäija osalusel üle Eesti juhtunud ligi sada liiklusõnnetust, milles on viga saanud 90 ja elu kaotanud kaheksa jalakäijat.

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles